Opis ferii zimowych po niemiecku

Pobierz

Dziękuje za pomoc :)Sprawdź tłumaczenia 'ferie zimowe' na język niemiecki.. W domu oglądałam telewizję, słuchałam muzyki i czytałam książki.. Wyjechałam z moją rodziną do miejscowości Zakopane.. ( w ferie patrycjakarpins .Można także uczestniczyć odpowiedzieć lub odpowiedzieć na pytanie "NAPISZ POCZTÓWKĘ Z FERII ZIMOWYCH PO NIEMIECKU PLS SZYBKO :c".. U babci był śnieg.. Przetłumaczyć na niemiecki.. Wzór pocztówki po niemiecku, zwroty przydatne podczas pisania pocztówki.. Tylko nie w czasie im perfekt, bo tego czasu jeszcze nie mogę użyć.. Chodziliśmy na lodowisko, a potem na obiady do restauracji.Opis ferii zimowych; Opis hobby; Opis mieszkania; Opis pokoju; Opis dnia; Opis wczorajszego dnia; Opis pogody; Pytanie o drogę; Słówka i zwroty Menu Toggle.. Nasze schronisko znajdowalo sie w małej.Nasz przewodnik podpowie Ci, na co zwrócić uwagę, pisząc niemieckie CV.Przykładowy opis ferii zimowych po niemiecku.. -Ma na imię Maciek-Ma 13 lat-Jest z polski i mieszka w Kutnie-Lubi grać na komputerze-Jest inteligentny i symaptycznyZadanie: opisz swoja kolezanke kolege po niemiecku Rozwiązanie: meine freund hat auf einen vornamen xyz .Wskazówki jak napisać pocztówkę po niemiecku.. Taka wlasnie niezapomnianą przygode przezylem w ubiegłym roku roku.. Czasowniki nieregularne; Czasowniki modalne; Liczby .Napisz opis dnia w czasie PEERFECT po niemiecku od wstania do pojscia spac z Gory dziekuje wiktoria12345gr Język niemiecki; Proszę o pomoc !.

more_vert.Opis ferii zimowych po niemiecku!

Zapoznaj się z przykładami tłumaczeń 'ferie zimowe' w zdaniach, posłuchaj wymowy i przejrzyj gramatykę.Opis ferii w czasie przeszłym po niemiecku z tłumaczeniem Natychmiastowa odpowiedź na Twoje pytanie.Sporty zimowe po niemiecku.. Przykłady użycia - "w wakacje" po niemiecku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.Opis ferii zimowych po niemiecku!. Pocztówka niemiecki.Dostarczając odpowiedzi lub odpowiedzi na pytania Krótki opis jednego dnia z ferii po niemiecku.. Pierwszy tydzień ferri nie był udany.Drugi tydzień spędziłem u babci.. W tym miejscu może pojawić się.. Mieszkaliśmy w domku.. (Ferie zimowe spędziłem bardzo interesująco)Wersja po niemiecku: Hello Ana!. W ferie zimowe byłam także w kinie.. Nie lepiłem bałwana, nie jeżdziłem na sankach.. Twoja strona oparta na Wordpressie.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. Akurat w tym miesiącu są ferie zimowe i wiele osób uprawia sporty zimowe.. Ferie zimowe spędziłam w górach.. Polish Aby edytować tytuł lub opis linii, kliknij ją w celu otwarcia okna informacyjnego.. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Bawiłam się dobrze.Twoja strona oparta na Wordpressie.. Pogoda była bardzo dobra.. Już po świętach Bożego Narodzenia wszyscy w szkole czekamy na zimową przerwę.. Praca powinna zajmować około tak na 2 strony..

Potrzebuje opisu ferii zimowych po NIEMIECKU.

Z kuzynem lepiłem bałwana, jeżdziłem na sankach.Zamieszczamy również listę typowo zimowych ubrań oraz ciepłych napoi.. Pory roku; Miesiące; Dni tygodnia; Godziny; Kolory po niemiecku; Zawody po niemiecku; Dialog w restauracji; Zestawienia Menu Toggle.. Wyjechałam z moją rodziną do miejscowości Zakopane.. (Miałem też czas na oglądanie filmów) Ich bin auch in ein Schwimmbad gegangen.. Bawiłam się dobrze.. Nie bój się dzielić, chociaż wciąż nie jest w porządku.Czas Present Perfect, nazywany również czasem teraźniejszym dokonanym, nie ma w języku polskim swojego odpowiednika, dlatego często sprawia problemy osobom uczącym się języka angielskiego.. W ferie pojechałam razem z rodziną w góry.. Januar begonnen.Moje ferie zimowe - opis.. Byłam tam 3 dni.. Proszę nie ściągać z internetu zależało by mi na samodzielnej pracy.. W ferie zimowe byłam także w kinie.. Mieszkaliśmy w domku na szczycie góry.. Opis ferii zimowych po niemiecku ( tylko nie z tłumacza ) w czasie teraźniejszym Daje naj i 53 pkt za dobra odpowiedz !. Było dużo śniegu.. Poczta.. Wraz z przyjaciólmi wyjechalismy w góry.. (z czasownikami rozdzielnie złożonymi), Pomogłeś studenci uzyskać odpowiedź mu potrzebne.. W domu oglądałam telewizję, słuchałam muzyki i czytałam książki.. Lepiliśmy bałwany.. Podróż minęła szybko.. Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi..

Panel.Opis ferii po angielsku: na wsi.

: dea szne] - śnieg.. Codziennie jeździliśmy na nartach.. : di ajsglete] - gołoledź.Prosiłabym o przetłumaczenie tego na język niemiecki: Ferie zimowe spędziłam w górach.. Nie bój się dzielić, chociaż wciąż nie jest w porządku.. Opowiadamy sobie o naszych planach i patrzymy przez okno zastanawiając się, czy jest wystarczająco dużo śniegu żeby móc do woli zjeżdżać na sankach i nartach.Błagam może mi ktoś to przetłumaczyć na język niemiecki w czasie przeszłym perfekt ?. Wieczorami grałem w gry komputerowe, słuchałem muzyki.. angielski ferie po angielsku jak spędziłem ferie zimowe po angielsku my .In meinen Winterferien bin ich auch im Kino gewesen.. Pogoda była bardzo dobra.. W ferie pojechałam razem z rodziną w góry.. Więcej informacji.. Nawet nasz pies świetnie się bawił.Opis z Ferii Po Niemiecku w Czasie Przeszłym Prefekt.. Spałem do godziny 9.30.. Dużo spacerowałam i jeździłam na nartach.. Niemieckie słówka opisujące zimę: der Schnee [Czyt.. Podobne tłumaczenia.Ferie zimowe to czas kiedy mozna poznac wielu ludzi i przezyc mnóstwo niezapomnianych przygód.. Czasami też na snowboardzie i sankach.. Stosuje się go w odniesieniu do teraźniejszości jak i przeszłości.. W czasie przeszłym perfekt.. Bardzo lubię ferie zimowe, chociaż są o wiele krótsze od wakacji..

Pocztówka po niemiecku - przykład.

Dużo spacerowałam i jeździłam na nartach.. Przetłumaczyć na niemiecki.. Twój adres email nie zostanie opublikowany.Opis wakacji po niemiecku Sommerferien3.9 (77.39%) 23 votes Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się…Opis wakacji po niemiecku - wzór.. (Poszedłem też na basen) Meine Winterferien habe ich sehr interessant verbracht..